سفارش تبلیغ
صبا ویژن
داغ اسلام

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد واله

یا بقیه الله آجرک الله

یا صاحب الزمان؛آن وقت که درب خانه ی علی بن ابی طالب به آتش کشیده شد،‌ یا آن وقت که خیمگاه حسن مجتبی را آتش زدند،یا  وقتی که علی بن الحسین بی سپاه بود و خیمه گاه اهل بیت حسین آتش گرفت؛یا حتی وقتی که درب خانه ی امام صادق را به آتش سوختند و او را در کوچه ها کشیدند،امید همه ی مسلمین به وعده ی رسول الله برای قیام تو بود و تقیه بود و سکوت، مبارزه بود و سکوت،اطاعت بود و سکوت،‌ اما کافی نبود برای حکومت صالحان. وقتی که قبر حسین بن علی را شخم زدند و بذر پاشیدند ،‌ اسلام چشم به راه منتقم الهی بود و سکوت. وقتی که بقیع را با خاک یکسان کردند،‌اسلام بود و دق کردن و سکوت.اما کافی نبود برای حکومت صالحان. اما اکنون که قبر عسگریین و سرداب غیبتت را ویران کرده اند،‌خدا کند که اسلام باشد و حرکت. حرکتی برای خواستن دستورات اسلام. حرکتی برای خودسازی .حرکتی برای تن دادن به قوانین اسلام. حرکتی برای پذیرش حق.حرکتی برای اصلاح. اسلام شود و اصلاح همه ی ما. تا هل من ناصرت  را بی جواب نگذاریم. می دانم که اسلام بیش از آنکه داغ دار مکر دشمنش باشد ،‌داغ دار نادانی و خیانت دوستش است....


نوشته شده توسط سید مهرداد موسویان در پنج شنبه 86/3/24 و ساعت 12:6 صبح
نظرات دیگران()
گمنام

بسم الله الرحمن الرحیم

با صلوات به پیشگاه جده ی مکرم سادات

کار اجتماعی کردن ،‌ برا کسی مثل من خیلی سخته .در واقع حفظ نیت سخته.حفظ نیت یک اصل اساسیه.کاری به درد میخوره که آلوده  با شرک نشه.اگه برا اینکه شما بخونید من این مطلب رو مینویسم از شما هم اجرش رو میگیرم،‌ شما هم که ازخودتون چیزی ندارید  اینه که من خسرالدنیا و الاخره هستم. شاید از ملاک هاش هم این باشه که ادم براش مهم نباشه ازش تعریف و تمجید بشه یا نه."منافق گویا کیف میکنه ازش تعریف میکنند"مشکل بعدی تشخیص موضع گیری درسته..یعنی آدم موضع گیری درستی داشته باشه.که بعدا در وصفش این شعر رو نگن "کوری عصا کش کور دگر شده" یا بگن کلاغه دل و روده اش ریخته بود بیرون داد میکشید خلایق من دکتر هستم. مشکل بعدی اینه که آدم زیاده روی نکنه و حدود رو حفظ کنه.یعنی ادم به نیست اصلاح خودش فساد نکنه،‌خودش آبرو نبره. خودش مدیون نشه.فکر کنم این یه ظرافت میخواد که کار هر کسی نیست،‌کار حضرت امیره که یادم میاد تو یه حکمت خطاب به مردم خوندم که از قولشون نقل شده بود، من نمیخوام به بهای خراب کردن خودم شماها رو درست کنم."اگه درست یادم بیاد و سند هم معتبر باشه"مشکل بعدی اینه که آدم خیلی وقتا از ظاهر قضاوت میکنه و در حالی باطن یه چیزه دیگه ست.یه مشکل دیگه اینه که آدم به خاطر اینکه فکر میکنه باطن یه چیز دیگه ست به حقی که ضایع شده اعتراض نمیکنه.یه راه حل اینه که ادم سرش رو بکنه زیر متکا و اصلا به اجتماع فکر نکنه. اینطوری شاید ادعا کنه که اقلا مشرک نشده . برا رضایت دیگران مطلب ننوشته،‌ خیالش هم راحته که احتیاجی به تمجید دیگران نداره.مدیون هم نمیشه، مزاحم کسی هم نمیشه ، مزاحمش هم نمیشن.اما این جملات رو که نوشتم دایما یه اسم برام تداعی شد و اون ابو موسی اشعری بود.با این همه مشکل خدا کمک کنه نه معاویه باشیم نه ابوموسی. نه یزید باشیم نه هر کسی که هل من ناصر رو اجابت نکرد.و فرار کرد.
خدایا ما رو ادم کن.
خدایا به ما فرقان بده که حقوق رو بشناسیم.جدی تا وقتی من مفسد هستم انتظار متون و اظهار نظر های اصلاح گر ازم نداشته باشید.خدایا تقوی عنایت کن.


نوشته شده توسط سید مهرداد موسویان در جمعه 86/3/4 و ساعت 10:46 عصر
نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
عذای اباعبدالله
غزه، مدتهاست در ذهن شهدای ماست. تقدیم به شهدای غزه مصاحبه ای از
نوار غزه
درد
[عناوین آرشیوشده]
طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
بالا