سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تحلیل یک کودک مسلمان از رییس جمهور بیریتانیای صغیر 3

بسم الله الرحمن الرحیم

‌این بلر چقدر احمق است، ‌کشف جدید بنده اینه که، علاوه بر خودش،  مشاوراش هم همینطوری هستند که بهش حماقت هاش  رو گوشزد نمیکنند، حماقت جدید بلر رو همه در خفت اخیر سربازای ارتش انگلستان  مشاهده کردید، ‌یکی نیست بگه اخه بلر، این پونزده تا رو برداشتی بردی قرنطینه، بعد شیش تاشون رو آوردی جلو تلویزیون که بگن هر چی تو ایران گفتیم دروغ بود؟ با اینکاری که کردی آبروی انگلستان رو بردی، الان عرض می کنم چرا، چون هر کی که حرفای این شیش تا بچه زپرتو رو گوش بکنه سه جور نتیجه گیری ممکنه بکنه :

اول:یا باور میکنه که این شیش تا تو عراق دستگیر شده اند و ایران تونسته تو چند روز اینا رو وادار کنه به پشت کردن به منافع ملی و به غلط کردن بیخودی، که این یه فاجعه ست برا ارتش انگلستان. یعنی از یه نمونه برداری از این ارتش، با حجم 15 نفر ،‌یه نفر هم قادر به مقاومت در مقابل دشمن نیست ؟

دومین حالت اینه که فکر کنه ، اینا تو ایران دستگیر شده بودند نه توی عراق و طبیعتا بخاطر اشتباهی که کرده اند ،‌ به هفتاد میلیون نفر گفتن غلط کردیم. و ارتش انگلیس اینا رو سیخ و میخ کرده که بیان دروغ دقل ببافن برا ملت، که اینم باز آبرو ریزیه.

سومین حالت اینه که این نظامیای بیچاره حالی به حالی هستند ، اون وقت که در ایران دستگیر بودند ، فکر میکردن که غلط کرده اند و عذر خواستند ، حالا که در انگلستان هستند فکر میکنند که غلط نکرده اند و غلط کرده اند که عذر خواسته اند .

بیا این نتیجه ی این حماقت شماست جناب بلر، نه اون بدبختایی که سیخ و میخ کردین بهشون . آی حقوق بشر لال نشو، ‌چطور برا ملت های شرقی زرت و زورت بیانیه میدی که با مردم بد رفتاری نکنید برا انگلیلیس لال شدی؟

 

---------

پ.ن : الکی گیر ندید : )، این مطلب از قول یک کودک مسلمانه نه یک کارشناس مسایل بین الملل.

پ.ن. 2: اگر دنبال اثبات این قضیه توسط کارشناسان مسایل بین الملل! هستید، لینکای ته < این نوشته > رو بخونید.

پ.ن. 3: این کنفرانس خبری سوژه خوبی شده برای برنامه های کمدی آمریکا، این هم 2 تا نمونه:

* Daily Show with John Stewart - Fawlty Powers

* Colbert Report - British Hostages

*اگر لینک مستقیما به برنامه مربوط نرفت و مطلب بی ربطی نشون داد از لیست سمت راست آن سایت برنامه مربوطه رو انتخاب کنید( Fawlty Powers  یا   British Hostages)

پ.ن. 4: این نوشته قبل از کنفرانس خبری شرفی و مشروح گزارش شکنجه ایشون نوشته شده،‏ الان احتمالا این 4 تا لینک برای کل قضیه کفایت کنه....:

جلال شرفی:ربایندگان و شکنجه‌گران، خود را آمریکایی معرفی می‌کردند(فارس)

عکسهای کنفرانس خبری جلال شرفی دیپلمات ربوده شده در عراق(فارس)

تایید مستند شکنجه جلال شرفی در بغداد(رجانیوز)

تحلیل رادیکالی از برخورد ایران با 15 نظامی انگلیسی-تمدن ایرانی ها وحشی گری آمریکا را عیان کرد


نوشته شده توسط سید مهرداد موسویان در یکشنبه 86/1/19 و ساعت 10:52 عصر
نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
عذای اباعبدالله
غزه، مدتهاست در ذهن شهدای ماست. تقدیم به شهدای غزه مصاحبه ای از
نوار غزه
درد
[عناوین آرشیوشده]
طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
بالا