سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چرا الان میگن ما بمب نداریم؟

بسم الله الرحمن الرحیم

گفتند بمب اتم دارن باید بهشان حمله کنیم.فکر کردند که ما میگیم، نه اقا تو روخدا حمله نکنید.مارو نزنید ما رو نزنید.میخواستن بشنون که ما بگیم بمب نداریم به خدا، لطف کنید و ما رو نزنید.ما رومیگی؟گفتیم رگ دارین حمله کنید.یالا ببینم.حمله کن دیگه.آقا اونا رو میگی؟دیدن نمیشه، آخه کی میشه حمله کنن؟دیدن خیلی ضایع ست از یه طرف گفتن اینا بمب دارن باید بهشان حمله کرد، از یه طرف نمیشه حمله کرد.پس چیکار میکردن؟هم ما بمب داشتیم، هم اونا جرئت حمله نداشتن.خیلی افت داشت.گفتن اقا اینا اصلا بمب ندارند.سرویس های کذا و کذامان گفته اصلا اینا بمب ندارند.این شونزده سرویس جاسوسی پدر سگ جنجال برا خودشان درست نکرده، اتفاقا راهی جز این نداشتند.این جنجال برا اونا نیست، پدر سوخته ها.آقا جان ما بمب هم داشته باشیم، اینکاره ای؟بیا بزن در نرو.

نقد بهترین برادرم امیرحسین: 

سلام به بهترین برادرم...

 هرچند سادگی نوشته هات را دوست دارم... اما به نظرم در این نوشته خیلی ساده انگاری شده...

هم اکنون نظرسنجی ها به خوبی نشان می دهند که مردم آمریکا با حمله نظامی به ایران موافق نیستند،‏ بنابراین برای حمله نکردن به ایران نیازی به چنین گزارشها و بی اعتبار کردن خود نیست.

 عمومی کردن چنین گزارشهایی بیشتر به یک امتیاز دهی به ایران شباهت دارد تا هر چیز دیگری. من شخصا ترجیح می دهم آن را به عنوان قسمت کوچکی از یک توافق گسترده تر در یک بازه زمانی بسیار طولانی تر(مثلا شش ماه گذشته) ببینم.

زمانی که اولین بار این گزارش را دیدم ناخوداگاه به یاد تاکید چندین و چند باره آقای احمدی نژاد بر مختومه شدن پرونده هسته ای ایران افتادم.

شاید بدیهی باشد که در دنیای سیاست موضع گیری های سیاستمداران و آن چیزی که از کانالهای مختلف به توده مردم منقل می شود لزوما به طور کامل بر آنچه در واقعیت اتفاق می افتد منطبق نیست.

یا حق

نظر اقا مهدی

ما گر ز سر بریده می ترسیدیم

در مجلس عاشقان نمی رقصیدیم


نوشته شده توسط سید مهرداد موسویان در جمعه 86/9/16 و ساعت 12:27 صبح
نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
عذای اباعبدالله
غزه، مدتهاست در ذهن شهدای ماست. تقدیم به شهدای غزه مصاحبه ای از
نوار غزه
درد
[عناوین آرشیوشده]
طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
بالا